tiistai 26. kesäkuuta 2012

Ei se aina mee niin...

"Mikä ei tapa niin se vahvistaa"
Niin yleensä sanotaan.
Mut musta tuntuu mun kohdalla se tekee mua vaan heikommaks.
 
Koska mulla ei oo tarpeeksi ihmisiä ympärillä mua tukemas vaikeis asioissa.
Itse en usko huhu puheisiin. Joten en myöskään niitä itse selittele.
Mutta ne muut jotka olivat ystäviäni luulevat että teen niitä,
ja sit ne tekee musta.
Tämmönen tuntuu pahalta.
Varastaa kaikki kaverit ympäriltä.
Puhua niille p*skaa,
ja ne uskoo sit sua ku sä "feikki" luulet et sul o vaikutus valtaa.
Mut ootas joskus sullekkin tulee vielä se,
että kaikki huomaa millainen olet.
Ja sit sulla ei oo enää ketään ja ketään ei usko sua.
Ikinä et edes julkisesti uskaltanu myöntää et oon sun kaveris,
vaikka niin väitit ja sanoit kuinka tärkee mä muka sulle oon.
Nyt tiedän, mä en jaksa sun temppujasi enää,
oon niin kyllästynyt niihin.
En oo tyhmä mulla vaan on pitkä pinna, mut raja kaikella,
ja se raja on tässä.
 
Hyvästi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti